http://www.robogeldgenerator.be kun je hier echt geld mee verdienen of hoe kan ik herkennen als het om oplichting gaat?

er wordt zelfs een niet goed geld terug garantie geboden

Toegevoegd na 8 minuten:
ik kwam er via youtube;
http://www.youtube.com/watch?v=TjrYbVYAfLU

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis geld sites zijn altijd onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet iemand toevallig de titel van de muziek op het einde van de video? Daar wordt niet meer gepraat, en zie je alleen maar ondertitels........ongeveer op 3/4 van de video.

Het beste antwoord

dit kan nooit goed zijn. Ze gebruiken wordpress waar niks mis mee is maar dus niet een eigen CMS. Je hebt een web URL nodig zoals google.nl dit kost geld en dat is volgens mij nergens vermeld.
Ik heb nog nooit van plugins gehoord die zelf automatisch content van je website maken als iemand dat wel weet zeg het dan even. Dit is op zich wel een slim idee maar het is oplichting want mensen zoeken waarschijnlijk niet naar de content die gemaakt is door de plugin en dan komen ze daar en moeten ze op een advertentie klikken zodat jij geld verdien. Ik denk niet dat dit legaal is en google kan je expres lager in google zetten en zo heb je dus helemaal geen inkomsten meer.

Dus oplichting ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het word daarom misschien een uniek concept genoemd omdat hij de eerste is die een plugin verzint die content in de vorm van vertaalde informatie omzet naar blog reacties met relevante ads erin. Het zou kunnen natuurlijk toch? Naar het schijnt heeft Google er geen problemen mee, althans dat adverteren ze. bedankt in ieder geval voor de tips, ik zal er nog eens naar kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog eens nagevraagd. de door Robo verzorgde content bestaat uit Google vertalingen van bv Engelstalige websites over onderwerp naar jouw keuze. De Robo haalt automatisch de content dus van internet en implementeert er advertenties tussen die voor de omzet zouden moeten gaan zorgen. Echter de kwaliteit van de blogs gaan door de vertaling natuurlijk wel omlaag.

Andere antwoorden (1)

Oplichting: 4.4 Elke inspanning is geleverd om een getrouw beeld te geven van deze dienst. Winst Online / RoboGeldGenerator.com geeft echter geen garantie dat de klant geld zal verdienen met dit product. Dit kan namelijk van verschillende factoren afhankelijk zijn, waaronder o.a. (maar niet uitsluitend) de eigen inzet van de klant. Dit product is niet bedoeld als hulpmiddel om snel rijk te worden.