Mijn Microsoft word, geeft geen typ fouten aan. Hoe kan ik dat instellen?

Je weet wel van die rode ribbels onder je woord als je, je word verkeerd hebt geschreven. Het is handig omdat ik veel moet schrijven. Maar mijn word is ook nog eens engels, dus ik weet toch echt niet hoe ik dat kan instellen.. Kan iemand me helpen, en zeggen hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik de toets "F7" voor spellingcontrole.

Het beste antwoord

Het simpele antwoord is: meer typefouten maken:-).
Waarschijnlijk ben je daar echter niet mee geholpen.
Klik op de office knop links bovenin; de grote knop. Helemaal rechts onderin staat "opties voor Word".
Klik hierop en klik op de knop controle ( derde van boven in de NL versie).
Ik ken de engelse omschrijvingen niet, maar zie de afbeelding voor de optie om spellingcontrole in te schakelen.

Suc6

Toegevoegd na 1 minuut:
ps. dit is word 2007
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Onder extra-->Taal instellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En je kunt ook de autocorrectieopties instellen; ik heb nog Outlook 2003.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet je de optie aan zetten om de spelling tijdens het typen in te stellen. Taal instellen zorgt ervoor dat de spellingcontrole dat in de juiste taal doet (hoewel dat ook door Office automatisch wordt herkend bij een grote hoeveelheid tekst). Autocorrectie zorgt ook niet voor de spellingscontrole tijdens typen, maar het automatisch wijzigen van een woord dat je altijd fout spelt. Een handige functie, dat wel.
In Word 2000 (Nederlandse versie) doe je dat als volgt.
Ga naar Menu / Extra /Opties /Tabblad spelling en grammatica, en vink daar het vakje “spellingcontrole tijdens het typen” aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KLopt. Dit gaat in Office 2003 ook zo. Voor Office 2007 en 2010 volg je het antwoord van Javaansezware.