Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er ook een gratis mp3 player android app waarmee je een liedje repeterend kan afspelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan gewoon met de bestaande muziekspeler in android. Overigens kan elke muziekspeler die je in de android market kunt vinden dit. Maar waarom iets downloaden als het er al op zit?
Er zit boven in de muziekspeler een knop (2e van links). Eenmaal aanraken en de hele speellijst word herhaald. 2e keer aanraken en het huidige nummer word herhaald. 3e keer aanraken en het herhalen is uitgezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar boven mijn xperia toestel is geen knop te vinden die jij beschrijft :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even voor de duidelijkheid, ik heb een sony experia arc s telefoon, daar is linksboven geen knopt te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik raar. Ik heb een LG en die heeft dezelfde speler als elke HTC android. Dus ik ging er van uit dat het een typische android speler was. Die experia arc telefoon zal vast een repeat functie ergens hebben zitten. Ze zijn niet voor niks de uitvinders van de walkman telefoons.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding