Hoe verwijder je Sweetim van Windows Live Messenger?

Ik heb Sweetim gedownload voor m'n Windows Live Messenger, maar het blijkt dat diegene die het niet hebben, de smileys niet zien.. Hoe verwijder ik Sweetim van m'n Windows Live Messenger?

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik kan Windows Live Messenger ook niet openen. :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je zegt dat verwijderen niet lukt. Dus ik neem aan dat je het al geprobeerd hebt via je configuratiescherm en programma's verwijderen.

Probeer dan het volgende:

1. Download en installeer CCleaner.
2. Open CCleaner.
3. Ga naar het tabblad gereedschap.
4. Zoek op: Het programma voor SweetIM Messenger.
5. Druk op deïnstalleren en je bent klaar!

Als je op deze link klikt opent automatisch al de download optie van ccleaner. Deze is virusvrij dus geen zorgen.
http://sd-cf.softonic.nl/32000/32736/b289c/ccsetup310.exe?Policy=eyJTdGF0ZW1lbnQiOlt7IlJlc291cmNlIjoiaHR0cDpcL1wvc2QtY2Yuc29mdG9uaWMubmxcLzMyMDAwXC8zMjczNlwvYjI4OWNcL2Njc2V0dXAzMTAuZXhlIiwiQ29uZGl0aW9uIjp7IkRhdGVMZXNzVGhhbiI6eyJBV1M6RXBvY2hUaW1lIjoxMzE4ODMwNDQwfX19XX0_&Signature=eHgzK9B3B9lItm6hF8skB257kRraJdft270xaB~ndnOlcHwVhkyzOOktQSycgtMA-LTV~BGuXGb87Z83-iO11oud86icVl8~e4fEn5DrVZoKp2bGRXNClj-pQ7EIBdt~5axlMy94fsfaXqLPI66Y-9Qe6XiC1vi5OtO-0-D8BVI_&Key-Pair-Id=APKAJUA62FNWTI37JTGQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet SweetIM waarschijnlijk uit je computer verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat lukt niet, :P..