Ik werk vaak met Adobe illustrator CS4 maar sinds vanmorgen doet hij het niet meer, wat is er aan de hand?

Als ik het programma opstart sluit hij hem meteen weer af. ik krijg geen foutmelding. Hij staat sinds het begin al op Windows 7. Het is ook een origineel programma dus geen illegale versie. Maar als ik daar in tegen Photoshop open blijft die wel staan! en bij het openen van adobe acrobat 9 krijg ik deze melding: 'Adobe acrobat is geïnstalleerd als onderdeel van een pakket. Start een ander onderdeel van dit pakket (bijvoorbeeld Importeren uit adobe photoshop) om adobe acrobat in te schakelen' als ik vervolgens op Oké druk verdwijnt heel acrobat. Wat is er aan de hand? en wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Lijkt mij dat je het programma gewoon opnieuw moet installeren. Waarschijnlijk is er iets verwijdert of beschadigt. Misschien conflicteert je antivirus programma. Het kan vanalles zijn en opnieuw installeren moet dat oplossen.