Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft elke browser een spellingchecker in GV?

Of is dit browser afhankelijk?

Dit naar aanleiding van een opmerking van een GV-er: 'Hoe komt het dat er vaak spelfouten in vragen en reacties staan? Bij mij werkt een spellingchecker'

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
482

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inmiddels ben ik er achter dat het browser afhankelijk is. Ik gebruik zelf google chrome.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het helaas ook met de vragen steller te maken heeft.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok. Ze hebben nog steeds "the benefit of the doubt" want ik heb nu voor de 4de keer een verwijdering aangevochten zonder uitleg te krijgen behalve dan dat ze bij hun beslissing blijven.

Andere antwoorden (4)

Ik heb een plugin bij Firefox, maar die werkt niet echt. Misschien heb ik een andere taal, of is hij op tilt geslagen omdat ik uitsluitend in een andere taal schrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen spellingscontrole in de browser, ik heb helemaal geen plugins.
Dat betekent dat ik het helemaal zelf moet doen, maar daar blijf je scherp van.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
Ik heb firefox en daarin zit inderdaad een spellingchecker. Ik had tot voor kort Explorer en daar had ik het niet, dus ik denk dat het browser afhankelijk is ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb Internet Explorer 8 en Firefox op mijn computer staan. Meestal zit ik op internet via Firefox, hierbij lopen bij mij internetpagina's veel minder snel vast en zijn snel dan bij Internet Explorer...
Firefox heeft mij net leuk verteld dat Firefox geschreven wordt met een F en niet met een f :P
Maar in ieder geval, bij Firefox zit spellingchecker, bij mij in ieder geval, er wel bij en bij Internet Explorer niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding