Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn bestand opslaan?

Ik werk met photoshop. Als ik een foto bewerk en de volgende dag verder wil gaan, hoe moet ik hem opslaan zodat ik eventueel eerder aanpassingen kan veranderen?
Ik zet bijvoorbeeld een tekst in mijn foto. Dan zie je rechts een lijst met vector enz...
Dat wil ik de volgende keer ook kunnen zien.
Als ik hem gewoon als JPEG save kan je er later niks meer mee doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
554

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Opslaan als .psd Dan blijft de historie, de lagen en de structuur van de foto zoals je die bewerkt hebt intact.
Da's alles
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat was bij mij ook altijd een probleem controleer of je het met het juiste .(nog iets) op slaat bijv. .pds of .jpg als je het op een stickje zet werkt het altijd wel controleer wel altijd of het goed is opgeslagen anders ben je het kwijt en kun je weer opnieuw beginnen weet wel dat als je hem weer opent na dat je hem opgslagen hebt de lagen niet meer heel veel lagen zijn maar nog maar 1 je kan dus niet meer alles apart aanpassen veel succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding