probleem met windows defender. kan iemand helpen?

Het probleem is dat ik heb deelgenomen aan een update de beta. maar ik kan de beta niet verwijderen en windows defender kan niet starten omdat defender dan een fout geeft. ik heb deze vraag eerder gesteld en daar stonden een paar codes die ik moest invoeren om defender te verwijderen. alleen windows installer zegt dat dat alleen kan bij geinstalleerde producten. wat moet ik down?

Toegevoegd na 40 seconden:
doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

probeer is systeem herstel te doen. Misschien helpt dat wel.
Kies dan voor 2/3 dagen..
Suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit was het makkelijkst te begrijpen en het is goed uitgelegd.

Andere antwoorden (1)

Verwijderen uit je lijst van software daarna verwijderen uit de lijst progam files en daarna opnieuw installeren,succes
Bronnen: