Kan ik Microsoft Word downloaden?

Ik heb Microsoft Word op mijn computer staan, maar deze versie is erg oud. Kan ik een nieuwere versie gratis downloaden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
8K

Het beste antwoord

Het kan wel, maar is dan niet legaal...
Maar het kan wel...

Ik kan je geen link geven omdat het niet mag anders deed ik het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Legaal lukt dat volgens mij niet.
maar stel de vraag eens aan Microsoft, zou ik zeggen.
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zullen het pakket zeer waarschijnlijk ook niet ter download beschikbaar stellen, lijkt mij.
itsme
14 jaar geleden
Misschien als je het heel lief vraagt :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Biertje: Office2007 is gewoon te downloaden in een proefversie voor de duur van 2 maanden bij Microsoft...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Starbless: het gaat hier niet over een proefversie, dat moge duidelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut wel... Hier is Microsoft heel duidelijk in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Starbless: je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat de vraag hier niet over gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier gaat de vraag zeer zeker wel over. Aangezien Word sinds Office2003 niet meer apart te verkrijgen is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Starbless: ik laat het hier even bij. We praten langs elkaar.
Open Office is een goed en gratis alternatief.
http://nl.openoffice.org/

Toegevoegd na 2 uur:
Nee, je kunt MS Word niet legaal gratis downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat was de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt, laat wordpad ver achter zich.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerder niet dan?
Je kunt bij Microsoft een proefversie met een probeerperiode van 2 maanden downloaden. Hierbij krijg je een gebruiks-licentie voor die duur...

Wanneer je naar een computerzaak gaat en je haalt daar 'Office2007' dan heb je een 4-tal programma's voor 99 euro die de administratie globaal gemakkelijker kunnen maken...

En als je die 99 euro acceptabel vind dan zou ik je aanraden om nu de pro versie te downloaden voor die proefperiode. Met als bijkomend voordeel dat ja na die 2 maanden een zogenoemde 'viewer' hebt voor praktisch alle bestandstypes, waaronder dus Publisher...

'Office2007 pro' kost echter wel 289 euro...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede toevoeging. Ik was kennelijk tegelijk bezig met eenzelfde reactie. 99 is de studenten/thuis versie. Het begrip student is heel ruim, dus deze kan je zo kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de reactie voor wat wij meer hebben;-)
Je kunt Microsoft Word downloaden als je een Open Licentie hebt bij Microsoft. Daarbij krijg je steeds alle updates (zo lang je betaalt). Deze service is voor bedrijven die via Microsoft een licentiecode hebben gekocht. Zij loggen dan in op een speciale licentiepagina waar de download staat.

In de nabije toekomst denk ik dat ook MS office voor consumenten gewoon te downloaden is. Maar betaald zal er denk ik wel voor moeten worden, of Microsoft moet de kant op gaan van Google (met Google Apps) en de applicaties online gratis aanbieden via Office Live.

Voor consumenten zijn er wel updates van de versies (zie link). Om een upgrade naar een nieuwere versie te gaan moet doorgaans een CD gekocht worden. Soms zijn er aanbiedingen. Je kunt al een studentenversie kopen van Office 2007 (inclusief Word) voor 99 euro.

Als het bedrijf waar je werkt ook MS Office heeft (via het Open License programma) dan kunnen werknemers voor 27 euro administratiekosten een DVD krijgen via het Microsoft Home Program. Ik bied dit als licentiebeheerder bij ons bedrijf bijvoorbeeld aan voor mijn collegea. Je zou hier eens naar kunnen vragen bij je bedrijf.

En anders kan je op zoek gaan naar andere alternatieven zoals genoemd in andere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige dat er in Pro bij zit zijn Publisher en Access...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus jij snapt het gnostieke licentiemodel van Microsoft ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp dit wel ja... Microsoft is hier heel duidelijk in...
Staroffice is een beter alternatief. De nieuwe Office versie is onbegrijpelijk geworden. Openoffice en Staroffice zijn aangenamer voor gebruikers van eerder Word versies. En graties, en gebruiken een bestandsformaat dat je over 10 jaar nog kunt lezen. Daarom verdwijnt MS Office redelijk snel uit de zakelijke omgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb enterprise gedownload, legaal dan, ik ga geen site noemen want ik weet de gevolgen niet.
Maar het was legaal omdat de regering niets deed tegen de site. en er staat geen straf voor, dus voor zover niet illegaal.
ach heerlijk scheelt weer 540 euro..
ik zou het zelf niet beter hebben gekund..