Ben op zoek naar soort 'twitter' programma voor een bedrijfsnetwerk, bestaat dat?

Zo ja welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Volgens mij is er zoiets als Jammer
Wordt gebruikt bij overheden. Maar weet niet of dat ook voor bedrijven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry moet zijn yammer
yammer werkt voor bedrijven, filtert berichten op domein.
bijvoorbeeld @mijnbedrijf.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bestaat.
Het is; Linkedin.

http://nl.wikipedia.org/wiki/LinkedIn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1 Dit is een sociaal netwerk voor professionals, geen "Twitter"-achtige applicatie oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://twitter.com/#!/linkedin http://www.facebook.com/LinkedIn
Yammer.com werkt met groepen van mensen met een email adres eindigend op dezelfde naam (@mijnbedrijf.nl), is bedoeld om uit te wisselen waar je mee bezig bent. In principe gratis, als je betaald krijg je extra beheermogelijkheden. Wij gebruiken het, werkt goed.
Heeft ook applets voor PDA''s zodat je onderweg wat kunt toevoegen.
LinkedIn is meer bedoeld om contact te leggen met profesionals binnen de kenniskring (bekenden van collega's) en minder interactief. Maar ook daar komen meer Twitter achtige mogelijkheden. LinkedIn werkt met persoonlijke groepen van mensen die je zelf toe laat, je kunt ook een eigen groep starten.
Als je een "besloten twitter"" zoekt zal Yammer beter aansluiten bij wat je wil dan LinkedIn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik je Yammer free of betaald?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval begonnen met Free.
Inmiddels 800 collega's op de site. Yammer neemt bij een groeiend gebruik wel contact op of je niet zou willen betalen, maar verplicht is dat niet. Weet niet of we inmiddels besloten hebben toch wat te betalen (zou wel redelijk zijn).
Voordelen van een betaald abonnement zal je wel op de site kunnen vinden, wij hebben het prima gered met een gratis abonnement. Gratis leidt ook niet tot allemaal vervelende reclame of zo.