Weet iemand waar ik ''deze'' MKV-converter kan vinden ?

Ik had een tijdje terug een geweldig stuk software voor het converteren van mijn mkv's naar de dvd format.

Helaas is het programma helemaal uit het niets verdwenen en ben ik zo slim geweest om de naam te vergeten.

Wat ik nog wel weet:

- De naam begint met een V
- De snelkoppeling logo was geel
- Je kan er alles mee converteren ( MKV, MP4, 3gp)
- Ontzettend gebruiksvriendelijk
- Mogelijkheid om ondertiteling toe te voegen, zelfs bij 3gp bestanden

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Video converter? http://www.freemake.com/free_video_converter/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.download.com
zoeken op video converter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt ongetwijfeld freemake, het logo is een gestileerde V en hij kan alles wat je zegt.