Een goed muziek knip-en-plak progamma?

Ik ga voor kamp een act maken met 5 nummers (telkens een fragmentje) daarin weet iemand nog een progamma dat ik die in 1 mp3 kan zetten?
PS. Met Windows Movie maker kan het niet :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Een programma dat "geknipt" is voor deze opdracht is Audacity!
Gratis te downloaden.

Toegevoegd na 9 minuten:
Het downloaden van de LAME-encoder wordt vanzelf aangegeven door Audacity zodra je voor de eerste keer een MP3 bestand wilt exporteren.
Je klikt op de knop "downloaden" en je wordt vanzelf doorverwezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens!

Andere antwoorden (2)

Je kunt hiervoor het uitstekende en gratis Audacity gebruiken. Om een MP3 te kunnen bewerken en op te slaan moet je aanvullende de LAME MP3 encoder downloaden. Die wordt standaard niet meegeleverd i.v.m. rechten.

Toegevoegd na 40 seconden:
Bijgaand ook het artikel over MP3 in Audacity
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt dat in elke standaard DAW doen. Fl studio.. Cubase Ableton enz.. dit zijn wel ingewikkelde programma`s die je niet zo snel even leert. Adobe Audition raad ik je aan als je alleen knip en plakwerk wil doen