Wat is een goede mediaplayer voor films die automatisch de ondertiteling erbij zoekt?

Niet bsplayer, want die werkt voor mij niet fijn. Eerst speelde die alles (dus ook muziek) via bs af, en ik wil die alleen voor de films gebruiken. En daarna deed die helemaal niets meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

neem gewoon smplayer, zoekt automatisch subs en kan nog heel veel meer, echt de allerbeste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat kan helaas niet. De ondertitels die hij wél vindt lopen 100% synchroon.
Je kunt ze natuurlijk van een andere site downloaden en eventueel met sm de vertraging instellen, dit onthoudt hij voor de volgende keer.
Het lijkt een beetje op een videorecorder, hij gaat verder waar je gebleven bent.

Andere antwoorden (1)

VLC-player is een goede optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat doet hij niet.. Dan heb ik de vraag verkeerd begrepen, mijn excuses. Maar er zijn dus players die dat wel doen? Nooit aan gedacht, ik moet de ondertiteling altijd zelf opzoeken. :)