Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo; ik wil mijn muziek in windows media speler verplaatsen naar andere speler als dat mogelijk is. Hoe doe ik dat? Graag in jip en janneke taal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Simpel, ga op een MP3 bestand staan, klik hier met de rechtermuisknop op, ga naar: "Openen met"
Kies dan voor "Standaard programma selecteren".

Kies het programma uit waarin je ze wilt afspelen.
Bevestigen en klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+voor het door de vraag heen lezen, denk ook dat dit precies is wat de vrager bedoelt.
Als je naar het muziekbestand zoekt op je computer kan je via 'rechter muisknop > openen met...' een programma selecteren. Je hoeft dit niet als standaard in te stellen, maar als je dat zou willen, kan dat wel. Je moet dan bevestigen of je 'altijd dit soort bestanden wilt openen met [programma]'. Als je dit niet wilt, kan je ook gewoon eenmalig je bestand openen met een ander programma.

Waarschijnlijk ten overvloede, maar het programma waarmee je het wilt openen moet wel (correct) geïnstalleerd zijn op je computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk gewoon slepen,rechter muisknop in gedrukt houden en dan verplaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding