Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er als ik Windows 7 Ultimate niet binnen 30 dagen activeer?

Ik heb Windows 7 Ultimate geïnstalleerd op mijn MacBook Pro. Ik heb echter geen geldige activatiecode. Althans, de activatie code die ik heb schijnt gekoppeld te zijn aan het type computer, namelijk een Acer. Wat gebeurt er als ik Windows niet activeer binnen 30 dagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als u Windows niet binnen 30 dagen na installatie activeert, kunt u niet alle functies van Windows gebruiken. U kunt pas weer over de volledige functionaliteit van de computer beschikken als u Windows activeert.

Je kan Windows op genoeg manieren "activeren" ;).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan krijg je bii het opstarten van je pc na die 30 dagen bericht dat je het moet activeren maar dat kan je gewoon weg klikken athans dat had ik wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zullen functies verwijderd worden of die zijn niet meer toegankelijk. Verder zijn er wel programmaatjes voor om een code te vinden of krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan houdt je ultimate eigenlijk gewoon op met werken
je kan alleen nog booten maar na de aanlog met je naam
houdt ie er gewoon mee op
volgens mij kan je wel een ander serie nummer invullen
om het weer werkende te krijgen
als het je niet al te veel uitmaak zet dan de datum van je pc een vooruit kan je zien wat er gebeurd
let wel dit kan je niet terug draaien
of dat met een mac kan weet ik niet
het moet nm in bios gebeuren
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Functie vallen weg. En er blijven pop-ups komen dat dit geen legitieme versie van Windows is. Later wordt en blijft je achtergrond zwart. Er zijn tooltjes om je pc te activeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding