mijn word bestand loopt helemaal vast! wat moet ik doen?

heb net 3 uur lang een verslag gemaakt en net toen ik op "opslaan" klikte loopt hij helemaal vast!
hij laad nu al een half uur en er staat (not responding)
wat moet ik doen? heb geen tijd meer om helemaal een nieuwe verslag te typen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet tussentijds opgeslagen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgende keer tussentijds opslaan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik wou dus opslaan dus liep hij vast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voortaan tussentijds opslaan, eventjes ctrl+s drukken is geen seconde werk, en in dit geval scheelt dat je 3 uur werk. voordeel is wel, buiten het verslag om, heb je nu ook geleerd tussentijds op te slaan...

Het beste antwoord

Meestal heb je wel de autoherstel functie.

Als je Word even opnieuw opstart, kun je waarschijnlijke ervoor kiezen je document te herstellen. Wel kan er een deel verloren zijn gegaan, maar niet alles.