Kan je twee versies van Word, b.v. 2000 en 2010 naast elkaar downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Jazeker! Maar nu nog gebruiken, en dat wil minder.
Ik heb zelf 5 computers tot mijn beschikking, met de versies van Office: 2000, 2003, 2007, 2010.

Mijn ervaring: downloaden(legaal) is makkelijk, maar twee soorten Office naast elkaar draaien is mij nog niet gelukt...

Het is een kwestie van kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals tanjalobster aangeeft is het schier onmogelijk om twee versies van Office tegelijk geinstalleerd te hebben. Een mogelijke oplossing hiervoor is het gebruik van het pakket Virtual PC, waarmee je een tweede computer als software binnen je echte computer kunt draaien - klink lastiger dan dat het is. Hiermee kun je oude programma's, zoals Word 2000, blijven gebruiken.