Ik wil een etikettenlijst maken. Ik heb in Excel alles gemaakt wat moest maar als ik dan in Word verderga (want dat moet) dan staat er (zie uitleg)?

volgende record volgende record volgende record volgende record volgende record volgende record

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Oh ja, de eerste keren dat je in Word gaat samenvoegen is dat inderdaad heel lastig te begrijpen. Eens proberen of ik dat helder uit kan leggen:
In Word klik je op Extra, dan op Brieven en Verzendlijsten, en vervolgens op Afdruk Samenvoegen.
Selecteer het documenttype Etiketten. Ga naar de volgende stap. Selecteer bij Opties de soort Etiketvellen die je gebruikt en klik op OK.
Volgende stap: Adressen selecteren. Een bestaande lijst gebruiken: bladeren naar het opgeslagen Exelbestand. Daar kan je aangeven welke adressen je op de etiketten wilt printen.
Volgende stap is Labels schikken. Je geeft aan welke kolommen uit het Exelbestand op welke plek op het etiket moeten komen te staan, door de velden te vergelijken. Klik dan OK en op Alle etiketten bijwerken.
Volgende stap is het Labelvoorbeeld. Als dat er naar wens uitziet kan de Samenvoeging voltooid worden.
Amadea
12 jaar geleden
jodyenboyke
12 jaar geleden
Zo kan het bijna niet misgaan. Plusje van mij

Andere antwoorden (1)

Ik heb dat ook pas gedaan, en kreeg dit inderdaad ook. Als je dan doorgaat en precies doet wat er in de helpfile staat, komt het wel goed. Je bent dus op de goede weg, en kunt gewoon doorgaan met het volgen van de stappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jodyenboyke
12 jaar geleden
Als je het eenmaal weet.....even uitproberen, goed de stappen doorlopen. Vergeet geen spaties, of enter voor volgende regel. Eventueel kan je aan het einde nog alles selecteren en dan centreren en evt. lettertype/grootte aanpassen. Succes!