Waar kan ik in Excel Office 10 de knop/ functie "alles weergeven" vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.7K

Het beste antwoord

Start Excel en klik op de grote ronde bol linksboven in het Excel-venster. Er verschijnt een menu. Onderin dat menu, aan de rechterkant, staat een knop "Opties voor Excel". Klik daarop.

Nu verschijnt een scherm. Klik daarin aan de linkerkant op "Geavanceerd". Schuif wat naar beneden, tot je de weergave-opties tegenkomt - zie onderstaand plaatje (klik op het plaatje voor een grotere versie).

Hier kun je alles aanzetten wat je wilt.

Daarnaast kun je in het Lint op Beeld klikken, en vervolgens op Weergeven/Verbergen.
Plaatje bij antwoord
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grote ronde bol linksboven in het Excel-venster, is bij niet zichtbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij niet zichtbaar, pardon
Cryofiel
12 jaar geleden
Probeer dan eens Excel te starten met een nieuw, leeg werkblad. Druk dan op Alt-X en dan op O. Verschijnt nu wel het scherm uit mijn plaatje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat lukt wel. "Daarnaast kun je in het Lint op Beeld klikken, en vervolgens op Weergeven/Verbergen"
dat snap ik niet, zie nergens beeld staan. En betekent dit verder ook dat ik dit elke keer moet doen zodra ik Excel opstart? Kan ik dit niet in de software aanpassen? hoor graag van je.
Cryofiel
12 jaar geleden
Hmnm, dan heb je toch een andere Excel-versie dan ik. Probeer eens of Excel het zo al onthoudt. Zo niet, dan eenmalig een leeg werkboek maken dat er precies zo uitziet als jij wilt. Dat moet je dan ergens in de map Templates (of Voorbeelden) zetten - maar waar die map staat, kan ik vanaf de plek waar ik nu zit niet voor je uitzoeken.