hoe kan ik een print screen als bijlagen van een vraag mee sturen?

ik probeer antwoordt op een vraag te krijgen, maar daarvoor moet ik een voorbeeld van mijn scherm mee sturen.
maar het lukt niet om een screen print als bijlagen mee te sturen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bij wat voor vraag? Een printscreen kan je plakken in Paint en vervolgens opslaan. Op internet kan je vrijwel overal een bijlage uploaden
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik het goed begrijp gaat dit over Goeie Vraag
Je maakt een Printscreen, dan plak je dat in Paint
of een ander fotoprogramma en slaat dat op.
En als je Windows 7 heb dan zit daar een knipprogramma bij
en daar kan je een bepaald gedeelte van je beeldscherm mee opslaan.
1: Dan ga je de vraag stellen en eventuele uitleg
2: kies je categorie en trefwoorden
3: en daar upload je jouw bestand/ afbeelding
wat je wou laten zien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat me raden:

"wat is dat voor irritante blauwe balk in beeld als ik deze site bezoek?"

Dat is een bug van goeievraag en internet explorer, google chrome portable heeft dit niet.
Plaatje bij antwoord