Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om op een iPhone 6+ een foto vanuit je galerij te uploaden maar Mijn Verhaal op Snapchat?

Volgens mij zegt de titel genoeg;
Is het mogelijk om op een iPhone 6+ een foto vanuit je galerij te uploaden maar Mijn Verhaal op Snapchat?
Ik zie wel eens dingen op snapchat, wat mij lijkt op een foto/video uit hun fotogalerij die hun dan hebben geupload op Mijn Verhaal.
Echter, ik kan dit ze niet vragen omdat het 'bekende' personen zijn. En die zullen niet op mij gaan reageren verwacht ik.
Gebruiken hun een speciale betaalde app daarvoor, een andere licentie? Of is het gewoon voor iedereen mogelijk en ben ik zo dom om er niet achter te komen!
Alvast bedankt mensen!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan nu alleen nog als je een jailbreak hebt, indien je die hebt kan je in Cydia Phantom for Snapchat downloaden.
Voorheen was het mogelijk met apps uit de appstore maar daar heeft Snapchat een stokje voor gestoken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding