hoe werkt hetals je een app will downloaden waar je voor moet betalen?

Gaat dat ut je bundel of gebruik je daar ideal voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zo'n 'actie' staat los van je bundel. Ik deed het met mijn creditcard. Die gegevens heb ik trouwens alleen de 1e keer maar in moeten vullen. De 2e keer hoefde ik alleen nog maar te bevestigen. (iDeal moet daar haast ook als een mogelijkheid bij hebben gestaan. Weet ik niet meer zeker. Maar je kan natuurlijk even 'doen alsof' je er een aanschaft)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik deed het uit de android market.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je in de Appstoro of de Android Market?

Toegevoegd na 26 seconden:
Sorry, Appstoro moet Appstore zijn.