Ik kon eerst blu ray afspelen op laptop gewoon met dvd speler nu niet meer na reparatie van laptop kan dit wel ?

asus k50id laptop kon ik gewoon bluray afspelen, na reparatie kan het niet meer. Kan dit eigenlijk wel afspelen met gewone dvd speler? nu ben ik aan het twijfelen of het wel bluray films waren die ik had gedownload.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je haalt alles door elkaar. 1. Blu-ray Discs kan je nooit in lezen met een DVD-speler 2. Downloaden van bestanden heeft niks met je speler te maken, behalve als je die bestanden eerst brandt. Geef eens aan wat je precies gedownload hebt, ik gok een dergelijk bestand: Naamfilm.1080p.x264(Blu-Ray RIP).MKV Als het echte Blu-Ray's zijn geweest die je hebt gedownload heb je een mappenstructuur gedownload van meestal meer dan 20GB.

Ik denk dat je de videokaart drivers moet installeren. Degene die je laptop gerepareerd heeft is dat denk ik vergeten. Dan verlies je veel "performance"

De DVD-combodrive die ook bluray kan afspelen was een optie bij deze laptop. Het is dus zeer goed mogelijk dat ze er een normale DVD lezer/schrijver in hebben gestopt. In dat geval ben je 'genept' en zou ik heel snel gaan klagen bij de reperateur.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100