Is er een gratis service waarbij ik mijn muziek kan uploaden en over kan afspelen. Dus ook op andere computers en zonder te downloaden?

Dus muziek die ik al heb. Niet dat ik muziek digitaal moet gaan kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Op youtube zetten:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Is dat niet een enorm pokkewerk voor al die GB's aan muziek die ik heb?
2. Is dat niet illigaal? (Ik heb geen rechten en toch deel ik zo de muziek)
Soundclick of op soundcloud bijv en er zijn,nog wel andere.