office zegt alleen lezen kan niet opslaan of wat anders hoe kan dit ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je een trialversie hebt geinstalleerd dan is de geldigheid hiervan verstreken en kun je geen bestanden meer opslaan. Dit heb ik ooit ook gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er stonden twee versies op de computer

Andere antwoorden (3)

Wellicht is het bestand beveiligd. Dan heb je een paswoord nodig om dingen te wijzigen.
Heb je dit ook bij nieuwe documenten die je maakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werk je soms op een computer die onderdeel is van een netwerk? Als iemand anders hetzelfde document gelijktijdig open heeft staan, krijg je namelijk dezelfde melding. Laat de ander het document sluiten en het probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muis op het bestand op je rechter muisknop klikken en eigenschappen kiezen. Alleen lezen uitvinken. Indien dit het niet is kun je nog proberen het bestand opnieuw op te slaan door te openen en opslaan als pakken. Nieuwe naam en hopen dat die het doet. Kan inderdaad ook beveilig zijn. Hoop dat het een beetje duidelijk is. Succes.