Is er een gratis programma om een gameplay te maken van een spel?

Ik had xfire maar die is slexht. Zijn er gratis programmas voor??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Fraps is een goed programma, hypercam is ook nog ok (eventueel een crack/serial gebruiken om het watermerk te verwijderen, is wel illegaal natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet illegaal. De uploader is fout bezig.
Fraps is verreweg het beste, houd op 1080p wel rekening met een ele lijst files van 4gn die je weer moet plakken. (dit geld voor langere videos)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* houdt
* hele lijst
* 4gb