Omdat iOS, het besturingssysteem van de iPad, geen flash ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad (en ook iPhone en iPod touch) heeft geen Flash ondersteuning, die ook niet zal komen. Dit komt door een slechte samenwerking tussen Adobe (maker van Flash) en Apple. Volgens Apple is Flash achterhaald en is HTML5 veel beter om te gebruiken, maar sommige websites hebben nog steeds geen HTML5 ondersteuning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPads iPods en iPhones ondersteunen geen flash.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ookal is dit niet helemaal je vraag, ik denk toch dat het helpt. Je kan wel degelijk flash openen, alleen heb je daarvoor speciale app(s) nodig. Je kan bijvoorbeeld skyfire downloaden, met deze browser kan je wel flash filmpjes (en misschien ook spelletjes, weet ik niet zeker, nooit geprobeerd) bekijken. Zo kan je toch om dit probleem heen.