Waarom msn geschiedenis blauw en witte vlakken?(foto)

Als je bij gespreksgeschiedenis kijkt op msn zie je dat het word ingedeeld in witten en blauwen vlakken. Wie weet waarom dit is?

Zie foto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Elk vlak geeft een apart gesprek aan. In de geschiedenis zijn verschillende gesprekken, gevoerd op verschillende moment, opgenomen. De kleuren maken het allemaal overzichtelijker.
12 jaar geleden
Ik denk dat de ene kleur gesprekken voorstelt die je zelf gestart hebt en de andere kleur gesprekken door iemand anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas. Zie antwoord 1 :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie tip voor roland: als je iets DENKT, maar niet zeker weet, dan heeft het zin om je vermoeden eerst even te checken voor je antwoord geeft. Scheelt minnetjes ;)