Kan ik een 3d filmpje zien met die 3d bril van pathe?

Ala ik op youtube kijk zie je alleen maar 3d met rood en blauw. Maar die pathe bril heeff alleen maar 3d donkere glazen ofzo. Dus mijn vraag is of daar ook filmpjes in 3d van zijn. Of anders waar krijg ik zon rood met blauwe bril?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.3K

Antwoorden (4)

Nee deze 3d Filmpjes kun je niet zien met een 3D bril van Pathe. Hier voor heb je een bril nodig met een Groen (soms ook blauw) en een rood glas. deze brillen zitten vaak bij een 3D dvd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan niet, dan heb je een speciaal scherm nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de rood/blauwe bril bestellen via http://www.3dwear.nl/

Zo'n gepolariseerde bril werkt inderdaad niet op een gewoon computerscherm.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou 'm toch gewoon kopen, want je hebt precies de juiste kleur rood en blauw nodig voor het juiste effect.
Nee dat gaat niet, er zijn echter wel 3D tv's waarbij je deze bril wel kan gebruiken, dus nog ff niet weggooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die brillen altijd bewaren schild je toch weer 1 euro bij je volgende bioscoop film in 3d