Wat is een goede programma om online bestanden op te slaan? (zoals Dropbox/Skydrive)

Omdat ik samen met een vriend aan een profielwerkstuk moet gaan werken dit jaar en we niet altijd samen eraan bezig zullen zijn, hebben we een handige programma nodig om deze bestanden op te slaan.
Skydrive vind ik een beetje onhandig omdat het aan een LiveID gekoppeld zit en ik al 4 LiveID's heb die ik dagelijks gebruik.
Dropbox kan niet, omdat we op school geen programma's kunnen installeren.
Wat zou ik het best kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Weet je dat je dropbox ook kan gebruiken zonder het te installeren? Je moet een account aanmaken en inloggen op de site.
Nadeel van dropbox is dat het niet voorkomt dat je allebei tegelijk aan het document werkt, en zo kun je 2 verschillende versies creeren.
Zou google docs iets kunnen zijn voor jullie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als jullie er offline kunnen aanwerken en nadien even uploaden, kan dit met 4shared!
4shared is een website waar u online data kan opslaan en dit eventueel delen met anderen maar dit hoeft niet per se. Wel even instellen want standaard staat de map wel op delen als ik het goed voorheb. U kan tot 10GB gratis data opslaan en de bandwidth die u gebruikt is onbeperkt!
Website is toegevoegd als bron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb heel goede ervaring met dropbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gratis met Wuala online bestanden opslaan en er ook online aan werken met z'n tweeën of meer.
Let wel op dat je de 1 GB niet te boven gaat, want dan gaat het wel geld kosten.

Zet de serverruimte wel alleen toegankelijk voor jullie beiden, anders gaat een ander er met je materiaal vandoor.

Een review van Wuala vind je hier:
http://www.cloudtools.nl/saas-data/review-wuala-bestanden-veilig-online-opslaan-en-delen/

En hier kun je wuala starten.
http://www.wuala.com/nl/launch/

Je hebt er geen liveID van windows voor nodig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog iets:
Hou er rekening mee dat je handelingen en bestanden voor marketing doeleinden worden geïnventariseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
geweldig antwoord - bedankt voor de bronnen