wie weet een goed programma om games te downloaden?

Ik zoek een programma om games te downloaden voor PS2 en PC. Heeft iemand tips?

Toegevoegd na 38 minuten:
en gratis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Shareaza is perfect

Toegevoegd na 7 minuten:
en gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, alles gewoon even goed instellen

Andere antwoorden (4)

Piratebay...

Toegevoegd na 17 seconden:
GEEN programma maar werkt wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag geen spellen downloaden. In iedergeval niet legaal zoals je wel mag met films en muziek voor eigen gebruik (via spotnet bv).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je browser (bijvoorbeeld Internet Explorer of Firefox). Ga naar een webwinkel, zoek daar een leuk spel uit, regel de betaling en je kunt het downloaden (of anders wordt het opgestuurd). Makkelijk, snel en betrouwbaar. En je helpt de maker van de spellen, zodat die nog mooiere spellen kunnen maken en de prijs bovendien niet hoeven te verhogen, vanwege al die illegale downloads.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via uTorrent kun je ook games downloaden. Zet het programma op je pc en zoek via een site als pirate bay of torrentz naar het gewenste bestand.

En zoals altijd bij downloaden: eerst even scannen met antivirus en antispyware programma's voor je het opent.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan je dan dat bestand uitpakken? Via uTorrent?
Kimath
13 jaar geleden
Meestal is een game een .iso bestand
Dit kun je 'mounten' met behulp van bijv. Daemon Tools en daarna installeren.
Soms is het ingepakt in een winzip of winrar bestand. uTorrent download alleen het bestand en plaatst het op je harde schijf. Of het ingepakt is of niet verschilt per download.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, ty voor je antwoord ;)