Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik streetview terug op google earth ?

om de één of andere reden is het verdwenen, maar ik kan het niet weer terug krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je ziet geen fototoestelletjes meer zoals vroeger. Tot die ontdekking kwam ik ook.
Maar streetview is niet verdwenen hoor. Het gaat nu anders.
Als je heel dicht inzoomt op een wijk of straat die je graag wil bekijken met streetview, dan zie je aan de rechterkant van je scherm een oranje poppetje verschijnen.
Dat poppetje sleep je met je muis naar de straat waar je wil kijken. En ziedaar! Streetview opent!
Probeer het maar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb het zelf nog even geprobeerd. Je hoeft niet eens zo heel ver in te zoomen, maar je moet wel met je muis naar rechts gaan. Dan komt het menu van windwijzers en ook het poppetje tevoorschijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb het geprobeerd, werkt top ! bedankt.
Ik denk dat je bij even opnieuw naar Google moet gaan. Kies vervolgens Google maps en de juiste plaats. Je ziet dan boven de kaart een besturing (links, rechts, boven en beneden. Ook voor in en uitzoomen) met het in en uitzoom besturing kun je het poppetje meeslepen naar de straat/adres en dan heb je streetvieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding