Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je een avi bestand omzetten in vob of vts bestand?

avi bestanden kan ik niet op dvd branden.zoals films..weet iemand een programma hoe ik dat moet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

dat kan wel, zie ook de link

Inleiding
In deze tutorial ga ik je uitleggen hoe je een AVI bestand als DVD kunt branden. Ook leg ik meteen uit hoe je een ondertiteling erbij kan voegen.
Let op: Voor deze tutorial heb je het programma WinAvi Video Converter nodig. Het is wel aan te raden om de officiële versie te hebben, anders zit er in je DVD misschien reclame van WinAvi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Alive Video Converter gebruiken heel gemakkelijk en je kan het overal in converteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van AVI naar vob converteren en vervolgens naar DVD kun je met het programma "AVI to VOB" (geen grapje).
Gratis versie, met uiteraard beperkingen, op http://www.topvideopro.com/software/dvd_burners/avi_to_vob.htm.

Maar denk om de veiligheid van je computer en je eventuele in-huis netwerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mag er onjuist zijn aan het antwoord dat ik hier geef ?
Wil degene die hier een duimpje omlaag gezet heeft dit s.v.p. motiveren met een verklaring, in plaats van dit anoniem te doen ? Bedankt alvast.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding