hoe kan je een avi bestand omzetten in vob of vts bestand?

avi bestanden kan ik niet op dvd branden.zoals films..weet iemand een programma hoe ik dat moet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (3)

dat kan wel, zie ook de link

Inleiding
In deze tutorial ga ik je uitleggen hoe je een AVI bestand als DVD kunt branden. Ook leg ik meteen uit hoe je een ondertiteling erbij kan voegen.
Let op: Voor deze tutorial heb je het programma WinAvi Video Converter nodig. Het is wel aan te raden om de officiële versie te hebben, anders zit er in je DVD misschien reclame van WinAvi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Alive Video Converter gebruiken heel gemakkelijk en je kan het overal in converteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van AVI naar vob converteren en vervolgens naar DVD kun je met het programma "AVI to VOB" (geen grapje).
Gratis versie, met uiteraard beperkingen, op http://www.topvideopro.com/software/dvd_burners/avi_to_vob.htm.

Maar denk om de veiligheid van je computer en je eventuele in-huis netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mag er onjuist zijn aan het antwoord dat ik hier geef ?
Wil degene die hier een duimpje omlaag gezet heeft dit s.v.p. motiveren met een verklaring, in plaats van dit anoniem te doen ? Bedankt alvast.