Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een programma waarmee je kan vinden wie jou website of inhoud gelinkt heeft staan?

Nu weet ik wel dat ik kan gaan googlen, maar dat is niet echt dekkend gezien de enorm aantal resultaten die helemaal niet juist zijn.
Ik bied een bepaalde soort info aan op mijn site. Die voor een bepaalde groep interessant is om op hun site te laten zien. denk aan schema's, voorspellingen, grafieken etc etc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
525

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bovenstaande antwoord zegt het inderdaad al, met google analytics kan je dat zien. Nadeel is dat je het pas ziet als iemand ook daadwerkelijk op die link klikt. Analytics is dus slim om te gebruiken, maar nog beter is om dit te gebruiken in combinatie met Google Webmaster. Google webmaster analyseert je website en laat vervolgens zien hoe Google jouw website bekijkt. Onderdeel daarvan is dat het programma alle links van andere websites naar jouw website toont, ongeacht of er op geklikt wordt. Let wel, Google Webmaster heeft soms een paar dagen tijd nodig om de gegevens te achterhalen.

Mijn advies is dus Analytics en Google webmaster samen te gebruiken.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

met google analytics kan je zien hoe de bezoekers van jouw website er gekomen zijn. Als dat via een linkje op een website van iemand anders is, kan je dat met google analytics aflezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding