ULi - controller RAID/SATA II (M1575/M1697) stuur programma waar moet ik het halen ?

ULi - controller RAID/SATA II (M1575/M1697) ik vind altijd een vista programma 32-bit en ik heb een windows 7 62-bit HP-ELITE waar kan ik het halen ? er was een probleem hij kon het niet vinden het stuurprogramma maar nu zoek ik het en ik vind het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Op de volgende website ( HP) kunt U deze HP-ELITE laten detecteren d.m.v. een HP scan . U dient dan een softwarematig programma op Uw pc te installeren en dan wordt het al een stuk eenvoudiger om Uw probleem op te lossen.

http://h20270.www2.hp.com/ediags/gmn2/index.aspx?detectProducts=Start+Detection+%BB&lc=nl&cc=nl

Nadat HP Uw product heeft gescand ( gedetecteerd) kunt U vervolgens mogelijk exact de juiste (nieuwe) driver vinden/downloaden.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Zorg er voor,dat U de juiste browser gebruikt,want enkele werken (nog)niet. Bij mi werkt het wel met Internet Explorer. (elke versie vanaf 7 en hoger)