ik heb een probleem. als ik mijn laptop opstart krijg ik eerst dat ik 30 sec. moet wachten, dan bestanden laden, en dan krijg ik een hele grote muis

zie foto's, wat moet ik doen want het is al heel lang zo en ik kan dus niet op internet ofzo!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

ik herken dit probleem niet, en nooit echt gehad ook. Maar ocht je problemen blijven houden, kun je misschien overwegen om opnieuw te installeren.

je kan ook proberen om op te starten in veilige modus? misschien dat het dan niet gebeurd, het kan wellicht ook een virus of trojan zijn.

gr. DJ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opnieuw installeren, dit is waarschijnlijk een fout op je harde schijf.

Spijtig, en kan gebeuren door ongeregeldheden in de stroomtoevoer van je harde schijf. Als tijdens het schrijven een stroompiek of dal ontstaat, kan je harde schijf delen vergeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar msconfig en bekijk wat er allemaal opstart. Vink weg wat je niet nodig hebt. (Wees wel voorzichtig hiermee) Het ziet er naar uit dat er te weinig geheugen is om alle bestanden te starten. MSCONFIG, ga naar start dan uitvoeren (bureau accessoires) en tik msconfig. Of anders een geheel nieuwe install. Als je dit gaat doen bereid je dan goed voor op wat je wilt houden en wat niet.