Als ik wil dat mijn nieuwe "fonts" het doen in word, ... waar laat ik ze dan bij het uitpakken?

ik snap níet waar ik ze moet laten... :-(

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

-je gaat naar je (C:) schijf. -opent de map Windows. -plak de Font in de map Fonts. Dit is zoals ik het altijd doe. De nieuwe Font verschijnt in Photoshop, dus het lijkt me dat dit ook het geval zal zijn bij Word. Succes!

Onthoudt waarin je je fonts hebt opgeslagen, zipmappen eerst uitpakken. Ga dan naar Start> Configuratiescherm> Fonts/Lettertypen. Klik die map aan en kies linksbovenin: Bestand> Nieuw lettertype installeren. Nu kun je aan de linkerkant je map opzoeken waar je je fonts in hebt opgeslagen. Selecteer het lettertype en klik op Installeren. Als het goed is dan heb je nu je nieuwe font gewoon in elk programma waar je fonts bij gebruikt. Toegevoegd na 9 minuten: PS, ik zie nu net dat je vraagt waar je ze bij het uitpakken moet laten :-/ In dat geval kun je gewoon een nieuwe map aanmaken in Mijn documenten met de naam Fonts. In die map kun je je zipbestanden dan downloaden en uitpakken. Zo vindt je ze altijd weer bij het installeren ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100