Ik snap je vraag niet helemaal maar ik ga hem beantwoorden zoals ik denk dat je hem bedoelt :P
Volgens mij bedoel je dat je dj software zoekt die automatisch de bibliotheek van je iTunes gebruikt?

Disco XT en Virtual DJ zijn programma's die deze optie gebruiken.

Toch is het makkelijker om je muziek goed te rangschikken in mappen, en niet overal en nergens op je pc. En de juiste id3-tags er aan toe te voegen.

Zo kun je altijd makkelijk je muziek terug vinden en kun je elk programma gebruiken wat je maar wilt ;)