Hoe laat ik mijn computer eruitzien als een computer uit een film?

Deze vraag is puur recreatief, ik heb een laptopje over en wil het gewoon eens een keertje proberen of het me lukt.
Het is dus niet zo dat ik denk dat het ook allemaal zo gaat werken als dat het in de film doet, het moet er gewoon vet uitzien.
Ik ben er al achter dat het zowiezo linux moet zijn, aangezien ik daar al langer mee werk, en dat je in linux gewoon meer kan veranderen dan in windows en mac.
heb je een windows oplossing, laat dan maar, want ik ga absoluut niet met windows werken.
Het is dus meer welke linux, en welke filemanagers enzo.
Wat ik echt heel vet zou vinden is als ik een filemanager erop kan zetten die als een donut werkt, een beetje zoals de black box van nikita.
ik werk momenteel met kubuntu 11.10.
de terminal staat altijd aan, dus ik weet hoe ik daarmee overweg moet.
voor de duidelijkgeid: het is puur recreatief, ik verwacht er geen extreme prestaties van en al helemaal niet dat ik opeens in de database van de overheid zit, want dit gaat niet zo makkelijk om het maar even zo te zeggen.

b.v.d

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=7hVkwQhTB8Y
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schuldig. :)

Antwoorden (1)

Hangt erg van de film af ...
Misschien bedoel je the Matrix? Daar zijn tientallen screensavers van, en hoef je niks van windows of linux te weten.
Minority report is wat lastiger, vooral als het echt moet werken.