Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben al mijn foto's kwijt.met welk makkelijk programma kan ik ze terug halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de pc gecrashed is betekent niet dat de harde schijf ook gecrashed is. Dus de foto's staan nog op de harde schijf. Sluit de harde schijf aan op een andere pc zodat je weer toegang hebt tot je foto's.
Mocht in de ergste geval de harde schijf ook gecrashed zijn dan zijn er tools om toch nog data eruit te halen zoals:
- data disc recovery
- pc inspector file recovery
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je foto's op de computer stonden staan ze denk ik nu in de prullenbak, dan kan je ze gewoon terughalen, al heb je ze op je camera heb verwijderd kan dat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Recuva is een goed programma om verwijderde bestanden terug te halen. Dat kan van de harde schijf, maar ook van een SD kaartje op de camera als je die per ongeluk hebt gewist.

Het programma heeft een handige wizard voor beginnende gebruikers.

Recuva is gratis en van dezelfde leverancier als CCleaner.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor in de toekomst is het wellicht handig om naar online backup software te kijken, zodat je foto's ook online staan. Apple komt waarschijnlijk dit jaar met een dienst om online muziek, video en afbeeldingen op te slaan. Ik gebruik zelf backup online van de KPN. Die backupt desgewenst je hele harde schijf zodat je bij een crash altijd je bestanden terug kunt halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding