Waar kan ik een duidelijke handleiding (Nederlandstalig) voor Windows Live Mail vinden?

Liefst een seniorenhandleiding. Het gaat dus echt om het PROGRAMMA Windows Live Mail en de gebruiker heeft een eigen mailadres (dat is reeds ingesteld) dus het gaat puur om het GEBRUIK van het programma. Dus uitleg over knoppen als 'Beantwoorden' en over bijvoorbeeld opmaak in mailtjes...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef een pc inloop aan senioren. 80+ Ik heb zelf uitgebreide handledingen van hotmail. Ik weet niet of dat er hetzelfde uitziet als windows live mail maar anders kan ikhem hier wel neerzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je reactie, helaas is Hotmail toch anders dan Windows Live Mail want via Google heb ik er ook een aantal van Hotmail gevonden maar die zijn niet toereikend genoeg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je mijn senioren handleding kunnen geven en misschien kan je er wat aanpassingen in doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel! Kan me een link sturen via een PM?

Het beste antwoord

Op de website van Windows Live Mail zelf:
http://explore.live.com/windows-live-mail-help-center
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de moeite maar ik vroeg om een handleiding met uitleg over het programma want het programma is al ingesteld alleen weet de gebruiker niet hoe het werkt (mailen, contactpersonen etc.)...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry.