Ik heb weer een probleempje met mijn PC spel ''sims 2 huisdieren''. Ik heb het spel nog niet zolang en weet niet hoe ik jonge dieren moet maken... ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als het een paar keer gelukt is is het makkelijk. Als je de jonge kittens of puppy's zelf wil houden moet je sowieso een vrouwtjes kat of hond in je gezin hebben. Als je sim een goede relatie heeft met zijn huisdier is de actie kittens/puppy's maken met... Mogelijk. Maar dan moet er of een ander mannetje op je kavel zijn. Of je moet zelf een mannetje hebben. Je Sims moet een goede relatie hebben met beide huisdieren en de huisdieren ook met elkaar. Ik weet het niet zeker maar volgensmij heb je ook zo'n dieren huisje nodig want daar doen de dieren 't'. Als t niet lukt staat t vast in de handleiding en zoek anders bij YouTube: kittens/puppy's maken Sims 2. Daar zijn vaak wel goeie filmpjes te vinden. Succes en Sims ze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

eerst druk je op de telefoon en dan kies je bellen, diensten bellen, huisdieren uitname en dan kan je een jong dier bestellen zo vertelt mijn dochter.. :-)