hoe komt het dat mijn pc de hele tijd bij het opstarten op het Welkom pagina blijft staan als ik vragen mag?

ik heb een pc en die blijft bij het opstarten steeds op het welkom pagina staan. Hij gaat niet meer verder.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

- start Windows op in veilige modus - login als administrator (gebruik hiervoor het zelfde wachtwoord als in de normale Windows) - ga naar configuratiescherm - ga naar gebruikersaccounts - klik op nieuw account aanmaken - geef het account een naam - selecteer als gevraagd word naar het type account computerbeheerder. - rond de rest van de opties af - sluit Windows af - start Windows op zonder veilige modus - login op het net nieuw aangemaakte account - ga naar configuratie scherm - ga naar gebruikersaccounts - klik op de gebruiker die je computerbeheerder wilt maken - klik op "het type account wijzigen" - selecteer het rondje bij computerbeheerder en klik op het type account wijzigen - meld je af - meld je aan op het account dat je computerbeheerder hebt gemaakt - ga naar configuratiescherm - ga naar gebruikersaccounts - selecteer het account dat je gemaakt hebt in de veilige modus - klik op de account verwijderen Als het goed is is nu ook het account dat je gemaakt hebt die U in veilige modus hebt verwijdert.Ik ga U niet vragen,naar de bekende weg ( zoals eerder) waarin U duidelijk aangeeft dat het niet meer verder gaat vandaar deze optie(s). Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100