hoe komt het dat mijn pc de hele tijd bij het opstarten op het Welkom pagina blijft staan als ik vragen mag?

ik heb een pc en die blijft bij het opstarten steeds op het welkom pagina staan. Hij gaat niet meer verder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

- start Windows op in veilige modus
- login als administrator (gebruik hiervoor het zelfde wachtwoord als in de normale Windows)
- ga naar configuratiescherm
- ga naar gebruikersaccounts
- klik op nieuw account aanmaken
- geef het account een naam
- selecteer als gevraagd word naar het type account computerbeheerder.
- rond de rest van de opties af
- sluit Windows af
- start Windows op zonder veilige modus
- login op het net nieuw aangemaakte account
- ga naar configuratie scherm
- ga naar gebruikersaccounts
- klik op de gebruiker die je computerbeheerder wilt maken
- klik op "het type account wijzigen"
- selecteer het rondje bij computerbeheerder en klik op het type account wijzigen
- meld je af
- meld je aan op het account dat je computerbeheerder hebt gemaakt
- ga naar configuratiescherm
- ga naar gebruikersaccounts
- selecteer het account dat je gemaakt hebt in de veilige modus
- klik op de account verwijderen

Als het goed is is nu ook het account dat je gemaakt hebt die U in veilige modus hebt verwijdert.Ik ga U niet vragen,naar de bekende weg ( zoals eerder) waarin U duidelijk aangeeft dat het niet meer verder gaat vandaar deze optie(s).

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kan je als je gebruiker aanklikt wel verder ?
zo ja
je kan bij configscherm gebruikers
de manier waarop hij aanmeldt veranderen maar dat werkt dus alleen maar bij 1 gebruiker
als je meerdere gebruikers hebt werkt dit niet

of blijf je helemaal hangen ?
probeer eens veilige modus en dan een systeemherstel ?
capthavoc
12 jaar geleden
Dan moet je in veilige modus proberen te starten en of je pc terug zetten naar een herstelpunt (als je die gemaakt hebt) Dat is vast nog een vista windows pc? Daar had ik dat vaak mee, nu windows7 dat werkt beter. Voor veilig starten moet je F8 toets geloof ik indrukken bij het starten. Anders op internet zoeken naar hoe dat werkt, je hebt klaarblijkelijk nog een pc die werkt. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de kans dat één van de programma's die automatisch mee opstarten de boosdoener is. Start eens in de veilige modus op en tik dan in msconfig
Je krijgt dan de mogelijkheid die programma's één voor één uit te schakelen. Misschien zit daar de vastloper bij