Hoe kan ik een spel (Sims3) op een computer of USB zetten zonder de disc nodig te hebben?

Een vriend van me vroeg of hij mijn Sims 3 op zijn laptop kan zetten, ik weet zeker dat dit kan omdat een andere vriend van mij dat ooit bij mij gedaan heeft (met rct3).

Dus eigenlijk wil ik weten hoe je een spel (sims 3 dus) op een computer kan zetten en dat je daarna niet meer de disc nodig hebt.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Het opstarten van de disc downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lukt helaas alleen met een gekraakte versie en die info mogen we hier niet verstrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn tools die je kunt downloaden waardoor je de dvd niet meer nodig hebt. Ze zijn niet illegaal maar het wordt niet ondersteunt door de game leverancier.
Een aantal van deze tools kun je vinden op gamecopyworld.com