magix video deluxe film stottert bij toevoegen special effectsals ik afspeel. weet iemand hoe ik dat verhelp?

Bij de montage en plakken van home made films gaat bij het afspelen de film stotteren bij de overgangen. Ik gebruik windows XP. Hieronder enige pc info.

HP-Pavilion
System Model:
FR379AA-ABH m9362.nl
BIOS Version:
Phoenix Technologies, LTD 5.14

OPERATING SYSTEMMicrosoft Windows XP Professional
Version:
Service Pack:
2.0
Location:
C:\WINDOWS
PID:
Hot Fix:
XpsEPSC

PROCESSORAMD Phenom(tm) 9550 Quad-Core Processor
Version:
x86 Family 16 Model 2 Stepping 3
Speed:
2210 MHz

AMD Phenom(tm) 9550 Quad-Core Processor
Version:
x86 Family 16 Model 2 Stepping 3
Speed:
2210 MHz

AMD Phenom(tm) 9550 Quad-Core Processor
Version:
x86 Family 16 Model 2 Stepping 3
Speed:
2210 MHz

Local Disk

Total Capacity: 465.75 GB
Sum of Hard Disks: (C: )

Used: 92.54 GB
Free: 373.21 GB

Wie kan er helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Misschien ligt het aan je videokaart of aan je geheugen, kun je anders even posten of een reactie geven wat voor videokaart, of hoeveel geheugen je hebt in je systeem.

aan de rest te zien zou het daar niet echt aan moeten liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie DJ. Uhm,... kun je mij vertellen hoe ik dit op mijn pc op zoek? zet ik dat er ook nog even bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik niet meer precies wellicht dat het hier op het forum staat, ik gebruik zelf een mac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjees,.. I wish eheheh. Voorlopig even hier mee doen. iemand suggesties?
Je gebruikt een van de oudere computers, daarvoor raad ik je zeker aan om het RAM geheugen te upgraden. Om te zorgen dat Magix Video Deluxe optimaal werkt, heb je eigenlijk 8GB RAM geheugen nodig.

Je kunt ook nog je VRAM (videokaart geheugen) upgraden, maar dit is een heel stuk minder belangrijk dan het RAM geheugen. Ik weet zeker dat als je je RAM geheugen geupgrade hebt, dat je minder last hebt van haperend beeld.