Met BlackBerry whatsapp geïnstalleerd. Niemand krijgt mij in hun favoriet met whatsapp. Ik wel. Hoe kunnen anderen mij toevoegen?

het ligt niet aan de manier van tel. nummer noteren

Weet jij het antwoord?

/2500

Maak je geen zorgen dit duurt meestal even voordat andere jou in hun lijst kunnen zien. Bij de 1 duurt het een paar uur en bij de ander wat sneller...

Die ander moet in je lijst van contacten staan en dan gaat het automatisch (en omgekeerd)

De andere moeten jouw (nieuwe) nummer toevoegen aan contacten in hun telefoon en dan gaat het vanzelf!

misschien als ze de lijst vernieuwen?

Ze moeten wel even hun lijst synchroniseren zodat Whatsapp kan zien dat jij ook whatsapp hebt en daarna kun je lekker klessebessen met je matties.

Ten eerste moeten ze wel jouw telefoon nummer in hun telefoon hebben. Als ze dat hebben kunnen ze in Whatsapp het tabblad "allen"openen en dan op jouw naam gaan staan. Vanuit daar kunnen ze de optie kiezen "toevoegen aan favorieten" en dan sta je bij hun ook in hun favorieten. Normaal gesproken sta je vanzelf in de lijst met favorieten als ze jouw telefoon nummer hebben opgeslagen, maar zoals in dit geval dat schijnbaar niet zo is, kunnen ze je dus op deze manier toevoegen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100