Dat kan bijvoorbeeld met de Gemist Downloader:
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Toegevoegd na 3 minuten:
Na het installeren op je pc, open je het programma en zie je een lijst van alle websites waarvan je video's kunt downloaden.

Toegevoegd na 12 minuten:
Je gaat naar de website www.uitzendinggemist.nl, opent de video die je wilt opslaan en kopieert de link die je vindt onder "Deze aflevering" > "Embed". Daarna open je het programma, je klikt op "Een uitzending van UitzendingGemist.nl downloaden, en plakt de link daarin (zie afbeelding 2). De rest wijst zichzelf...
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sinds veel uitzendingen beschermd zijn met DRM en mbv Microsoft Silverlight worden afgespeeld is dat niet meer mogelijk cq zinvol. Je kunt ze niet afspelen zonder DRM certificaat. Voorzover het nog "gewone" streams zijn, kun je ze met bijv. een programma als Orbit downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
correctie: je kunt ze niet OFFLINE afspelen zonder ....