Zakelijk account op twitter, wie moet je wel of niet volgen?

Via een zakelijk account op Twitter wordt ik soms wel eens gevolgd door vage accounts.

Is het wijs om die vage accounts terug te volgen (want aantal volgers en volgelingen zegt wat over je activiteit op twitter). Als je ze niet terug volgt binnen een dag of 2 dan ontvolgen ze je weer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mijn zakelijke Twitteraccount volgt automatisch terug. 'Echt' volgen doe ik niemand, daarvoor heb ik een privéaccount. Antwoorden op mentions doe ik dan weer wel.

Dit is handelen. BV op youtube: Sub 4 sub > Vertaling > abboneren voor abboneren als ik abboneer moet jij ook abonneren Dit is vooral voor vieuws beroemdheid en populariteit en zo werkt het ook met twitter dus zij proberen ook weer wat populairder worden en de uiteindelijke doel is Veel mensen in hun zak hebben zodat ze met hun nieuws naar die mensen kunnen en vragen of ze iets willen kijken of doen ofzo. voor youtube is dat dan medailles voor bijvoorbeeld meeste subs : (Land)

Niet volgen, je hebt veel meer aan kwalitatieve volgers dan een groot aantal waar jouw account geen verband mee heeft

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100