Zakelijk account op twitter, wie moet je wel of niet volgen?

Via een zakelijk account op Twitter wordt ik soms wel eens gevolgd door vage accounts.

Is het wijs om die vage accounts terug te volgen (want aantal volgers en volgelingen zegt wat over je activiteit op twitter). Als je ze niet terug volgt binnen een dag of 2 dan ontvolgen ze je weer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Mijn zakelijke Twitteraccount volgt automatisch terug. 'Echt' volgen doe ik niemand, daarvoor heb ik een privéaccount. Antwoorden op mentions doe ik dan weer wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is handelen.

BV op youtube: Sub 4 sub > Vertaling > abboneren voor abboneren

als ik abboneer moet jij ook abonneren
Dit is vooral voor vieuws beroemdheid en populariteit
en zo werkt het ook met twitter

dus zij proberen ook weer wat populairder worden en de uiteindelijke doel is

Veel mensen in hun zak hebben zodat ze met hun nieuws naar die mensen kunnen en vragen of ze iets willen kijken of doen ofzo.

voor youtube is dat dan medailles voor bijvoorbeeld

meeste subs : (Land)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet volgen, je hebt veel meer aan kwalitatieve volgers dan een groot aantal waar jouw account geen verband mee heeft