Lord of the rings game? (niet the battle for middle-eurth)

Ik zoek een leuke game van 'lord of the rings', maar niet de battle for middle eurth. Zijn er nog andere games van lord of the rings?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eurth=earth

Antwoorden (3)

Probeer de gratis MMORPG van lord of the rings :) https://trial.turbine.com/lotro.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zkr maar volgens mijwas er ook een die heette lord of the rings conguest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja wat voor soort wil je, er zijn veel verschillende lotr games.
The hobbit (platformer)
The battle for middle earth (strategy)
Return of the king (hack 'n slash)

En zo zijn er nog een paar.

Maar wellicht ben je geinteresseerd in de nieuwe lotr game die op 24 augustus uitkomt: Lord of the rings: war in the north.
Zie ook de website voor meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, die Game lijkt me tegek. Bedankt voor je antwoord.