iTunes, cd in je cd speler, cd in iTunes openen en rechtsonderin op rippen/importeren klikken, wel eerst even bij instellingen kijken of hij wel mp3'tjes worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

En als je geen iTunes hebt, kan je Audacity downloaden. Upload de track daarin en druk op Exporteren als MP3.

Soms heb je nog een MP3 converter nodig, dit staat ook allemaal verder aangegeven op de site van Audacity.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan heel eenvoudig met windows mediaplayer via de optie
RIP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In WMP
Alt
Extra
opties
Muziek rippen
Indeling: MP3
Dan op de rip knop drukken.